Saturday, May 28, 2011

Hadis Rasulullah ada bermaksud:
"Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu.. 
Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar,
 maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil"




Bertepatan dengan Hadis d atas.. 
Licik btul Yahudi memperdayakan Umat ISlam..
nk tw x ape yg nk Nur mksdukn ney??



Jom kta tgk...


Hati Ayam


Nampak sedap kn Hati ayam 2???...
 Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut nabi kita? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. Kepekatan toksin yang paling tinggi adalah di hati ayam. 






ni kopi lak...
sedap nie klw minum ptg2....
tp..
org slalu ckp kopi 2 xelok minum...
cepat lupa laa apa la...
btl ker suma 2???



Kopi


Kita diajar dalam sains pn kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.





Mc Donald

Yang ni mst rmy suka kn??? of course la... sdp knn... huhu
Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans. 




Coca Cola


Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat , contohnya coke dan maggi . Coke tu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi) . Dan para Melayu kita juga yang ketagih minum.






Soya...


errr.. nie yg nur risw nie,,, Soya nie favourite Nur,,,=(...  
lps ney xnk minum da soya....

ara kafir agen dajjal ni mngatakan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), 

namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan
selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wani ta. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas. 


haaaaa....
yg nie kn ade...
HPA..
xyah nk ragu2 ag dah..
confirm halal!...




3 comments:

ibnumuaz said...

info yang baik

Kotak Mancis / S_Basri said...

assalamualaikum... thanks 4 d info... air soya pon my febret... lepas nie kena kurang2 kan dah la.. hehehheheee

zety_panda said...

ibnu muaz,, Thanks..

Kotak Mancis, Waalaikumussalam... welcome...=)