Tuesday, May 24, 2011

::: Ku Mohon Kekuatan :::

Entah mengapa pada  malam yang hening ini..

Hatiku bergelora..

Mengenang liku-liku yang pernah aku lalui...

Ya Allah...

Aku sangat merinduinya....

Jadikan rinduku ini tidak melebihi rinduku padaMu...

Ya Allah...

Tika saat ini...

Aku sangat menyayanginya...

Jadikan perasaan sayangku padanya tidak melebihi sayangku padaMu,,,

Ya Allah...

Aku masih menyintainya...

Wujudkan cinta ini berlandaskan syariat dan di bawah redhaMu,,

Ya ALLAH...
Kau peliharalah dirinya dari sebarang kecelakaan dan mala petaka...
Kau berikanlah kejayaan kepadanya di dunia dan akhirat...
Kau tunjukilah padanya jalan yang benar yang lurus supaya dia tidak terpesong dari jalanMU, 
Kurniakan kepadanya kejayaan yang cemerlang di dunia dan akhirat

Ya ALLAH...
Berikanlah kekuatan kepadanya untuk menghadapi segala dugaanMU..
Berikanlah kesenangna kepadanya dalam segala perkara samada di dunia mahupun akhirat...
Hidayahkan dia sifat-sifat yang solah supaya dia dapat mendorongku...


Ya ALLAH...
hanya kepadaMU aku memohon petunjuk...
juga kepadaMU aku memohon pertolongan...
Kabulkanlah doaku ini...


AMEEN.....


"KEBENARAN ITU MEMANG PAHIT, DUSTA ITU MANIS"
sekali KEBENARAN itu diluahkan pasti ada yang TERLUKA...


~hasyati~

No comments: