Monday, October 8, 2012

Jom Tambah Ilmu: Mudahnya Menjemput Rezeki..



Assalamualaikum... 
ape khabar org di sane..??
org di sini sihat2 aje...
hihi

mcm mna hati anda hr ini??
klw sedang resah gelisah..
atau tidak tenang..
same2 kita istighfar ea...=)

mlm ni mood nur agak kurang baik ckt..
so, dlm proses nk cari mood blik ni..
nur nk share tentang 1 buku ni..
nur tolong kawan Nur..
jual sebuah buku..

haa..
spe pnh baca buku ni~~~

kalau nak oder kat nur pon bleh... tggalkan mesej ye..=)

angkat tgn cepattt...
(waa.. ramainye yg dah baca,,, hehe)
ok, yg belum bca 2,. jomla bca buku ni...

serius nur cakap buku ni sangat best..

buku ni mendedahkan cara-cara menjemput rezeki dengan mudah..
sebenarnya sng jer nk jmput rezeki ni...
haa..
 BAHASA yang mudah dan santai
yang digunakan oleh Ustaz Fathuri ini
sangat menarik..

dalam buku ni jgk ade 'peristiwa mendapat rezeki'
 daripada  Maha Pemberi Rezeki 
dengan mekanisme yang tertentu 
yang dikongsi oleh penulis 

nak tau rahsianya!!
bleh oder dari Nur ye...
kalau semenanjung rm18 je...
sabah/sarawak = rm20..

hantar alamat dan no tel 
ke emel 
zetypanda91@gmail.com



xrugi kalau kita keluarkan duit utk ilmu kn..
=)


2 comments:

Miz Sitti said...

untuk ilmu terutamanya ilmu ALLAH amatla berbaloi kerana hanya tu dapat membentuk diri menjadi lebih baik..

zety_panda said...

@Miz Siti: btul2..=).. jmputla beli buku ni.. hihi..^^