Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru...=)

Assalamualaikum....
 first of all...
SELAMAT TAHUN BARU
 nur ucapkan buat sapa je yang baca blog nur ni..
pejam-pejam celik ,,
da semakin meningkat pun usia ni...
biasala,
bila da masuk tahun baru ni..
msty ramai tnggu elaun masuk kn,,,(Pelajar IPG)...
ataupun ..
tengah penin fikir nk jimat duit...
sbb terlarii bajet taun lepas...
n..
x dilupakan jgk...
yang ada azam baru kan..
 azam pe tahun ni??

haa..
tema nur tahun nie..'

,
,
,


yang ni....

.


haaa.. nampak tak 2???
"Tingkatkan Motivasi,Redakan Emosi, Mantapkan Prestasi"


pape pn nur xnak hurai pnjang2 sal 2..
pandai2la nak faham mcm mn pn..
hehe



cuma,,
nur ada pesanan,,
buat kwn2 nur yg bljr d IPG...
bla da dpt elaun...
belanja leklok, k,,
utamakan yang perlu dari kemahuan...
nur pn sama jgk 




dan...
bagi adik2  yg nak stat sekolah esok atau lusa atau tulat 2...
mulakan persekolahan 2 dengan cita-cita dan  azam yg tinggi tw...
jgn hampakan harapan ibu dan ayh d rumah...
blaja rajin2... =)
 2 jer dr nur buat kali ni..
mcm pengacara majlis lak...
hehehe